On taas jotenkin niin outo olo :D Oon ollu tänään tosi innoissani, kuunnellu musaa ja kaverikin kävi kylässä. Aamulla imuroin, pesin pyykkiä ja leivoin. Ihan jees fiilis oikeestaan ollu koko päivän. Lääkitys tällä hetkellä mulla siis Mirtazapin.. Ja varmaan siitä ja sen (oletetun) lihottavan vaikutuksen takia oon ihan tosissani nyt "laihiksella". Silti tänään on ollu sellanen olo et ihan kuin olisin ilmapallo O.o. Jotenkin tosi paksu ja turvonnu olo, vaikka oon omasta mielestäni syöny aika normaalisti. Ootan ihan älyttömästi huomista et pääsen salille. Ennen sitä viel 2-3 keikkaa ja täytyy käydä hakee rahaa (rahalähetys, mulle? miks? :D) ja Postista hakee paketit. Sit la "baariin", toivottavasti on kivaa...

   Oon tänään myös kirjottanu (tarinaa), sekin kovin mukavaa pitkästä aikaa. Vihaan itteäni yhtä paljon kun ennenkin mut tuntuu et nyt oon jotenkin saanu ittestäni paremman otteen. Ihanaa et kaikki on täysin mun kontrollissa! Mikään ei oo niin kauheeta kuin tietämättömyys... Tajusin myös sen etten helvetissä ala olemaan syömättä koska:

1) Sit varmasti oon niin nälkänen et "ahmin"

2) Elimistö menee säästökuurille

3) nää kun pistetään yhteen = tuplasti lisää läskiä!!

 

Ja sitä mä en TODELLAKAAN halua. Eli jos tää "ilmapallo"-olo jatkuu, enkä laihdu, vaihdan Mirtan takas hmm... Cipramiliin (en Cipralexiin sen hinnan takia). Ja aikaa Mirtalla on nyt sit melkein kaks kuukauttaa et ois perkele paree toimia *tuima puoli-silmä katse*. Toivon vaan et ton lääkkeen hyvät vaikutukset alkaa tulee pian (ehkä tää energia tulee jo siitä????), koska en tykkää kun joutuu toimimaan hmm... puolinaisesti. Tää energia on kyl ihan ennen näkemätöntä! En varmasti oo tuntenu tätä olo ainakaan vuoteen :) What the... O.o Käveli tosta ikkunan alta pari muikkia, ja kello on... eh kymmentä vaille kaks TORSTAI yönä :D Hulluja. Rupee minuukin väsyttää.. Taidanpa ottaa lääkkeen ja painua kissojen viekkuun pehmukkaan sänkyyn :) Huomenna uus päivä ja SALILLE!! :D