TUNTEELLINEN “Ei tää voi olla totta, itkettää taas”

(/) Minut saa helposti itkemään No aika usein, varsinkin kun raivostun
(x) Saatan ottaa asiat liian raskaasti Totta
(/) Itken heti, jos minulla on riitaa kumppanini kanssa No joskus
(x) Läheiset ihmiset ovat minulle tärkeitä Tottakai
(/) Kerron usein muille, kuinka paljon heistä välitän Kännissä juu...
( ) Tunnen ihmisiä kohtaan joskus pientä sääliä En sääli, vaan halveksin mieluummin ;)
(x) Kirjoitan paljon tunteistani No juu...
( ) Puhun paljon tunteistani En osaa

KUUNTELIJA “Kyllä se varmaa siitä..”

(/) Kuuntelen mielummin kuin puhun Aika usein..
(/) Minulle kerrotaan paljon luottamuksellisia asioita Ja hyväkin niin, koska osaan pitää salaisuudet
( ) Minusta ollaan sanottu, että olen hyvä kuuntelija Ei ole....
(/) Moni ihminen luottaa minuun Muutama
(x) En kauheasti puhu muista pahaa. En ystävistäni, mutta muuten kyllä
(/) Tuen ihmisiä No haluan, mutten tiedä osaanko sitä...
(x) Autan ja neuvon ihmisiä Tungen kyllä nenäni joka paikkaan
( ) Olen usein huolissani ystävistäni En oikeastaan

HILJAINEN/VETÄYTYVÄ “Hmm, nii..”

( ) Perussanasto: “joo, hmm, en tiiä, ei, öö..” Ei
( ) Olen yleensä aika vetäytyvä En ole mielestäni.
(x) En tykkää puhua isossa porukassa En oikeastaan
(/) Minusta ei välillä oikein saa mitään selkoa.. Joo, totta
(x) En puhu ihmisille, jotka eivät minua kiinnosta Miksi puhuisin? En väännä väkisin juttua...
(/) Saatan olla ehkä hiukan ujo Kyllä, mut vaan aluks
(/) Jännitän yleensä puhuessani tai kertoessani jotain asiaa. Kyllä, tosin en nykyään enää..

VITTUUNTUNUT “Ei perkele, missä mun röökit on?”

(x) Minulla on usein huono päivä Kyllä!
(/) Vituttaa vielä rankemmin kuin eilen.. No ei nykyään enää niin
(x) Aamut ovat minulle hurjan vaikeita Jep. Väsyttää
(/) En keksi mitään järkevää syytä aikaisille kouluaamuille No mieluummin meen kouluun ysiin, kuin mädännyn siel viiteen ;)
(x) Olen negatiivinen Olen. Ikuinen pessimisti
(/) En nää yleensä asioissa hyviä puolia No ei niitä aina edes ole..
( ) En usko parempaan huomiseen No uskon....
( ) Tää testiki pisti vituttamaan.. Ei

PAHIS “Mulle sä oot yhdentekevä..”

( ) Mitä teen, sen tekevät muut perässä No ei.
( ) Minua ollaan sanottu tunteettomaksi Ei
(x) Maailma on kasvattanut minulle erittäin kovan kuoren Kyllä, paskiaiset
(x) Olen ilkeä ihmisiä kohtaan, jotka ovat minua kohdelleet väärin Kyllä, enkä unohda koskaan.
(x)Olen ilkeä ihmisiä kohtaan, joita en edes tunne Kyllä jos ne on inhottavia ja halveksuttavia
(/) En ole kamalan suvaitsevainen Pakko myöntää.
(/) Olen ehkä pikkuisen itsekäs No juu...

MASENTUNUT/ALAKULOINEN “En jaksa enää ees huutaa..”

(x) Minulla on todettu masennus Kyllä, vaikea...
(x) Minulla on masennus, vaikkei sitä ole todettu OLI silloinkin kun sitä ei oltu vielä todettu
( ) Minulla on lukihäiriö tai jokin muu Ei ole
(x) Olen usein surullinen Niin olenkin.
(x) Kuuntelen surullista musiikkia Kyllä
(x) Menneisyydessäni on paljon ikäviä asioita Onhan noita.
(x) Joku on satuttanut minua todella pahasti Monikin ihminen.
(x) Masennukseni johtuu asiasta, mistä en ole kaikille muille edes uskaltanut puhua Ei tosiaan voi kaikkea kertoa kaikille

POSITIIVINEN “Koitetaa piristyy, ei maailma tähä kaadu”

( ) Olen hurjan positiivinen En todellakaan ole
(/) Ajattelen asioiden positiivisiä puolia Joskus juu
( ) Muita ehkä jopa hiukan ärsyttää positiivisuus Heh
( ) Kun ystävältäni kysytään millainen olen, he sanovat että positiivinen Ei tosiaan
( ) Vaikka maailma olisi väärinpäin, kaikki sodat käynnissä ja jotkin muut asiat pielessä, yrittäsin ajatella positiivisesti No en ehkä
(x) Minusta negatiivisuus on yliarvostettua Totta.
( ) Olen aina kamalan pahoillani asioista Enpä oikeestaan.
( ) Yritän ehkä peittää positiivisuudellani jotain.. Ei oo peitettävää

PERIAATETYYPPI/SUORAANSANOJA “Saanko sanoo suoraan..”

(x) Minulla on paljon periaatteita On moniakin. Ja vahvoja mielipiteitä myös
(/) En poikkea periaatteistani No usein en
(x) Minulla on ollut jo aika kauan samat periaatteet Jep
(/) Anteeks, mut jonkun tarvii puhua suoraan.. No mä yleensä vaan möläytän
( ) Inhoan ihmisiä, jotka eivät voi tulla sanomaan asioita päin naamaa En inhoa, mut se vaan on säälittävää
(x) Inhoan matkimista Kyllä.
(x) Minulla on vankat mielipiteet asiasta, enkä pelkää ilmaista niitä Jep, ja möläyttämällä
(/) Yritän silti olla sovussa muiden kanssa ja sopia riidat No joskus

TEESKENTELIJÄ/VIHATTU “Mikä teillä on mua vastaan?”

(x) Olen joskus valehdellut ystävälleni ja joudun kärsimään siitä vieläkin No juu...
(x) Minusta puhutaan paljon pahaa Luulen niin...
( ) Minua saatetaan hiukan kiusata Ei enää.
( ) Ihmiset katsovat minua usein ilkeästi Eikö kaikki suomalaiset kato toisiaan ilkeästi?
( ) Olen silti itsekin ilkeä ja juonitteleva Ilkeä juu, mutten juonitteleva.
(/) Ihmiset luulevat etten ole herkkä, mutta minussa on oikeasti herkkä puoli No joo..
(x) En välitä, jos joku vihaa minua/puhuu pahaa minusta Ei voisi vähempää kiinnostaa. Olen niin tottunut siihen.
(x) Satuta mua, saat tuplana takaisin.. Kosto elää. Näin on