Vittu alki veetuttaa kun luin ton et Vuodatus siirtyy Alma Median omistukseen. No okei okei, ei  se Johanna Korhosen- juttu koske kaikki Alma Median työntekijöitä. Silti se koko tapaus oksettaa mua. Miten joku voi tänä päivänä olla niin ahdasmielinen että ajattelee, että se että henkilö rakastaa samaa sukupuoltaa olevaa henkilöä, hän ei ole kykenevä tekemään työtä niin kuin pitäisi? Miten se vaikuttaa työntekoon että rakastaa henkilöä joka on samaa sukupuoltaa kuin itse?  Entäs jos mä sanon sulle ettet sä voi taitella vaatteita Anttilassa koska sun mies on turkkilainen? SAMA VITUN ASIA!!!

Sit asiaan! Oon alottanu viiltelyn. En ole ylpeä asiasta, mutta koen että se auttaa minua. Huomenna ostan partaterän. Ja huomenna aloitan myös armottoman laihduttamisen. Oon nyt noin viikon jo syöny puuroa ja hapankorppuja, mutta niiden lisäksi jätän herkut pois ja aloitan liikkumisen. Ja 57,5 kg - 5-10 kg on tavoite! Hope so jouluun mennessä... Aika rajaa en laita, mutta aion olla tiukka. Mieluummin paasto kuin että joudun katsomaan itseäni peilistä näin rumana ja lihavana.